Spice of My Life

Followers !

Halaman

Isnin, 18 Januari 2016

Rainbow Cake !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

KK terima lagi tempahan untuk hari lahir, kek 2 kilo, dalamnya nak kek pelangi, kek ni memang tinggi dan sangat berat


Ahad, 17 Januari 2016

Minum !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Rancangan saat akhir ni kadang-kadang memang menjadi kalau kena dengan orang yang jenis tak kisah dan jenis tak berkira

Jumaat, 15 Januari 2016

Minion Cake !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Buat pertama kali dalam hidup, KK telah menerima tempahan kek seberat 5 kilo, bukan kek biasa, kek pelangi pula tu, berdebar rasa hati


Khamis, 14 Januari 2016

Sesi hantar roti


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Sekarang kerja memang agak berat sikit, banyak yang order roti, banyak tempat juga nak kena hantar, ke hulu ke hilir


Selasa, 12 Januari 2016

Main masak-masak #3


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Perut yang kelaparan harus diisi, kalau tak diisi nanti masuk angin, bahaya tu, jadi carilah makanan, kalau tak ada, masaklah, apa tunggu lagi


Isnin, 11 Januari 2016

Nasi Kukus Mama


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini KK perlu hantar roti kat tempat baru, sekolah pula buat pesanan, jauh juga dari tempat kerja, pergi sekali dengan Nadia, sebab KK tak tahu jalan


Sabtu, 9 Januari 2016

Main masak-masak #2


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Atas permintaan pengurus yang tersayang, KK masakkan juga, sebab harini bertiga kerja petang, jadi bolehlah masak, makan ramai-ramai


Jumaat, 8 Januari 2016

Lepak + Borak + Gosip !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Rancang dari semalam, nak lepak, lama dah tak bertukar cerita dengan kawan tempat kerja dulu, rindu juga, nasiblah semua tak jauh


Khamis, 7 Januari 2016

Main masak-masak


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

KK ni bukan pandai pun, kalau kek tu bolehlah, sebab KK bab masak memang kurang sikit, tapi kalau tak cuba tak tahu kan


Rabu, 6 Januari 2016

Lepak di Akar Kopi !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Kali ke-3 KK menjejakkan kaki ke sini, kalau dah suka, sedap pula tu, tak perlu fikir panjang terus terjah, hehe


Selasa, 5 Januari 2016

Hasil kerja tangan...



Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Baru-baru ni ada cuba buat kek sikit, sebelum ni orang lain buat, tiba masa KK pula sebab orang yang biasa buat tu tak kerja dah, sambung belajar


Ahad, 3 Januari 2016

Jalan-jalan dengan rakan kerja !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Semalam kedai tutup, semua kawan kerja KK keluar nak tengok wayang, bukan senang nak pujuk boss tutup kedai sehari, haha


Jumaat, 1 Januari 2016

"Selfie" pertama 2016 !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Salam tahun baru kepada semua ! ramai yang bercuti ye, hehe, KK masih kerja, esok cuti, kedai tutup, jadi semua cuti, esok lah nak berjalan pun