Spice of My Life

Followers !

Halaman

Ahad, 31 Ogos 2014

Salam Kemerdekaan yang ke-57 :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Tak sangka, sudah 57 tahun negara tercinta Malaysia sudah bebas dari penjajah yang durjana.


Jumaat, 29 Ogos 2014

Rezeki orang belanja :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Alhamdulillah, senyum saja bila ada orang nak belanja makan, bukan senang, jarang sekali, rezeki jangan ditolak.


Khamis, 28 Ogos 2014

Off Day :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Barulah dapat merasa cuti di hari Jumaat, sebelum ni kalau hari Jumaat, memang KK kena kerja, tak suka sangat kalau kerja.


Rabu, 27 Ogos 2014

Setelah sekian lama...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Aduhaiii, dah lama tak berasap KK punya oven kat rumah tu, al-kisahnya semalam berasap juga, berguna juga, nanti merajuk pula, susah lah.


Donut Gergasi hanya RM 0.80 ?


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Pernah nampak tak donut sebesar saiz pinggan nasi yang kita makan hari-hari tu? Besar bukan? memang wujud tau


Isnin, 25 Ogos 2014

Buat cermin mata baru ^-^


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Siapa masih ingat tempoh hari ada entri yang KK sebut pasal nak buat cermin mata baru? hehe, boleh rujuk entri tu disini


Majlis Kesyukuran sahabat :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Sabtu baru-baru ini, KK ada datang untuk memeriahkan majlis kesyukuran sahabat KK diatas kejayaan beliau yang dapat menyambung pengajian ke peringkat ijazah.


Jumaat, 22 Ogos 2014

#Teruskan Kerja #Tunggu Rayuan


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Tak sangka kan, dah bulan 8 sekarang, sekejap saja masa berjalan, ni pun dah nak habis bulan 8 dah, nanti masuk bulan 9.


Rabu, 20 Ogos 2014

Pening + Panas Badan = Demam


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Hari-hari cuti bila demam, tidur lah jawabnya, segala rancangan tak jadi, badan tak sihat, mana larat nak jalan


Kemaskini Rayuan UPU ^_^


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Baru sahaja KK mengemaskini permohonan Rayuan untuk Pengambilan Pelajar bagi STPM 2013


Selasa, 19 Ogos 2014

"Mengidam" cermin mata baru !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Al-kisah semalam, masa KK baru habis rehat, ajak Kak Ani pergi jalan-jalan, berbekalkan lagi masa 30 minit sebelum waktu rehat habis


Eh, Cuti lagi?


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Sedar tak sedar, KK cuti Sabtu lepas, tup tup esok cuti semula, sekejap saja kan masa berlalu.


Isnin, 18 Ogos 2014

Oh ! Itu di JPJ dik, sini....


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Malunya muka, rasa nak tampal kertas kat muka, bila semua pegawai kat situ tengok, apa lagi, lariii !!!


Ahad, 17 Ogos 2014

Bye-bye lesen P :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Hari Rabu lepas, 13/8/2014, tamatlah riwayat lesen P motosikal KK setelah 2 tahun menggunakan lesen tersebut.

Jumaat, 15 Ogos 2014

Off Day !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Baru sahaja KK cuti hari Khamis lepas, harini pula cuti lagi, rasa macam best, tapi tak seronok pun, hahaha

Rabu, 13 Ogos 2014

Tak dapat UPU, buat Rayuan :(


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Hancur berkecai hati KK, bagaikan kaca terhempas ke lantai pabila mengetahui keputusan kemasukan pelajar untuk program Ijazah Sarjana Muda gagal.


Selasa, 12 Ogos 2014

Rumah Terbuka Raya Puan Rosnahni !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Ahad lepas, cikgu KK iaitu Puan Rosnahni ada mengadakan rumah terbuka, biasalah, raya kan, mesti berpusu-pusu orang buat open house

Isnin, 11 Ogos 2014

Hadiah untuk si pengantin baru :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Sabtu lepas, KK baru sahaja menghadiri majlis perkahwinan kawan semasa di sekolah menengah yang sama umur dengan KK


Sabtu, 9 Ogos 2014

Walimatul Urus Aina & Zainal ^-^


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Macam tak percaya pun ada, umur 20 dah jadi isteri orang, tapi itulah realitinya, kawan KK telah menjadi hak milik orang, hehe

Jumaat, 8 Ogos 2014

Tukar off day !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Sepatutnya KK cuti semalam, tapi bila difikirkan harini ada hal dan dah berjanji pula dengan seseorang, KK perlu tukar.

Rabu, 6 Ogos 2014

Gambar beraya bersama kawan :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

KK nak kongsikan gambar-gambar yang sempat dirakam sewaktu awal-awal beraya lepas.

Selasa, 5 Ogos 2014

Nile.com.my : Return and Exchange


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Masa KK buat pembayaran Streamyx tadi, KK ada pos sekali barang untuk dipulangkan kepada pihak Nile.com.my

Isnin, 4 Ogos 2014

Lunas bil Streamyx :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Alhamdulillah, baru saja KK lunaskan bil Streamyx di Pejabat Pos sebentar tadi, lepas saja ambil duit dari ATM.

Off Day !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Rasa nak melompat pun ada, nak tidur sepanjang hari lagi baguskan, hehe, teruk sangat perangai KK ni.

Ahad, 3 Ogos 2014

Gambar beraya bersama keluarga :)



Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Pasti ramai lagi masih dalam mood raya kan, banyak sangat jemputan ke rumah-rumah terbuka, jangan sampai seluar tak muat sudah, hehehe

Sabtu, 2 Ogos 2014

Nile.com.my : Review time !



Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Dah berzaman barangnya sampai, barulah nak buat review, hehe, teruk sangat, tapi ada yang tak pakai lagi, hehe

Jumaat, 1 Ogos 2014

4 Syawal : Beraya bersama 3 dara :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Semalam KK beraya bersama 3 jelitawan yang cantik lagi bergaya, haha, iaitu Farah, Tasya dan Siti.