Spice of My Life

Followers !

Halaman

Selasa, 29 Oktober 2013

"Ganjaran" Miss Quek kepada U6A2 !


Assalamualaikum,

"Ganjaran" guru MUET kepada pelajar U6A2 ialah belanja makan, huhu, sebenarnya kami semua ada membuat satu perjanjian sebelum dapat "hadiah" ni. Dan pastinya Miss Quek iaitu guru MUET kami yang belanja kami semua ! hehe

Ahad, 27 Oktober 2013

Pembentangan PBS Bahasa Melayu !


Assalamualaikum,

Kali ni kimi nak kongsi pengalaman semasa pembentangan PBS BM yang telah dijalankan pada minggu ke-2 bulan 9.

Sudah lama sebenarnya pembentangan ini berlaku, cuma masalah nak kongsi di blog agak rumit disebabkan faktor yang tak dapat dielakkan.

Jumaat, 25 Oktober 2013

Hadiah hari lahir yang comel !


Assalamualaikum,

Mungkin semua dah tahu, atau mungkin yang masih tak tahu bahawa 12/10/2013 yang lepas adalah hari lahir kimi yang ke-19, hehe, dah tua nampaknya kimi kan.

Selasa, 22 Oktober 2013

Rindu blogging !


Assalamualaikum,

Berjumpa kita lagi di dalam blog kimi ni, lama sudah tak bertaip entri, blog pun makin lama makin tak terurus nampaknya.

Rabu, 9 Oktober 2013

Sibuk + Masalah



Assalamualaikum,

Cuma entry pendek, kimi nak maklumkan yang kimi tak boleh fokus untuk blog buat masa sekarang, sebab banyak sangat komitmen yang perlu kimi selesaikan sekarang

Macam-macam masalah yang menimpa kimi, insyaallah, jika semua masalah ini selesai, kimi akan fokus blogging balik.

Thanks :) smile always !