Spice of My Life

Followers !

Halaman

Isnin, 22 Januari 2018

Nasi Ayam...


Assalamualaikun dan Selamat Sejahtera,

Jom kita makan nasi ayam, nak senang beli saja macam KK ni, bukan susah pun, pergi kedai, hulur duit dan dapat nasi ayam!

Steamboat dengan para-para sakura !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Kalau berkumpul ramai-ramai tak sah kalau tak buat onar, ada saja masing-masing buat kepala, ada anak pun perangai budak-budak tu tak boleh lari dah, hehe

Sepucuk surat...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Keputusan yang terpaksa KK buat tanpa rela hati, KK terpaksa melepaskan kerja sambilan KK demi kembali ke Kuantan